fredag 7 september 2007

Länge sedan

Nu har det gått ett tag sedan jag har skrivit. Har varit ganska mycket nu när skolan har börjat om. Har även varit och tränat mycket.

Men nu på måndag till onsdag ska jag bort. Jag ska fara och fjällvandra, har ALDRIG tidigare gjort det. Så det känns lite nervöst, spännande och samtidigt roligt:) Vi ska fara och vandra och sova 2 nätter i tält, laga mat typ över öppen eld.

Har även börjat brodera till en bonad mamma håller på att sy. Men då är det så att mamma hatar att handbrodera. Så jag gör detta när jag sitter och ser TV ibland. Jag ska brodera 4 st olika motiv. Har nästan hunnit klart första :)

Har även skött mina kusiner två helger i rad, bla föra helgen. Då hade jag även innebandy cup med det gick bra ändå ;)

I helgen ska jag köpa dom grejor som jag måste/ behöver ha med mig på resan, packa, se så att allt fungerar m.m. Har även tänkt fara till mormor/morfar ( då vet ni det när ni läser detta! ;)
Få se om dom har fått en ny TV som fungerar :S

Men annars ska jag bara villa och ta det lugnt, så jag orkar fara och gå med all packning.

Inga kommentarer: