måndag 9 juli 2007

Nu har jag planterat igen. Men nu har jag planterat blommor.
Idag planterade jag Krasse och för en vecka sedan planterade jag Rosenskära.




Har även varit med en kompis idag. Har sett lite TV, kollat runt på bloggar och städat lite på mitt rum.







Detta är Krassen jag planterade. Kanske lite sent att plantera, men jag ville så gärna prova. Tror att de kommer att växa ganska snabbt ändå ;)
Fick iden efter att besökt min mormor som hade planterat dom. Tyckte det såg så fint ut, men hon har planterat Hängsel Krasse.






Detta är mina krukor som jag planterade Rosenskära i, ser att det har börjat komma upp små skott.

Jag har inte kunnat skriva någon rubrik både idag och igår. Har ni kunnat det?

Ha en fortsatt trevlig dag.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Så duktig du har varit igen ;-) Ska blir skoj att se hur det växer i dina krukor..
Kram