onsdag 11 juli 2007

Äventyr

Igår for jag och min familj till stan. För att kolla om en liten TV med inbygg dvd eller boxer, helst både och :) Var runt på alla affärer och kollade. Men allt var nästan slut som vi ville ha.
Eftersom norrmännen har varit och köpt till deras husvagnar. Allt är väl billigare i Sverige än i Norge ;)

Var även en snabb sväng förbi Selins Optik för att fixa glasögonen, sedan gick vi till Godisvågen för att köpa glass.




Senare på kvällen kom en kompis och hennes lillasyster förbi för att låna böcker av mig.

Idag hade jag planerat att jag skulle fara och klippa gräsmattan hos min morbror, pilla ansiktet sedan skulle jag fortsätta sy klart min väska, baka muffins och se en film.
Min plan började bra eftersom jag skulle bara klippa idag när det inte har regnat i natt.
For och klippte gräsmattan, kom hem och duschade och pillade ansiktet.
Efter det så ringer pappa hem och frågar om vi (jag & mamma) vill följa med till arvidsjaur och kolla på en bil. Vi följde med.

Där så såg vi på bilen, men vi tyckte den inte var tillräckligt fräsh.
For vidare till husvagns affären, sedan till Expert och Dollar store.
Sistnämnda affären köpte mamma och pappa godis.
Inte jag eftersom jag inte äter godis.




Ha en bra dag...
Kram

Inga kommentarer: