söndag 8 juli 2007

Har nu äntligen slutat mitt jobb. Det känns jätte skönt =) Så nu har man ledigt fram till 22 augusti=)

I fredags var jag och min mamma och köpte blommor, som jag planterade igår.

Har nu varit dåligt väder hela helgen. Igår så regnade det hela dagen. Idag har det duggat.


Jag var igår med min familj till stan och kollade på Byggmarin om plattor vi ska lägga på framsidan. Sedan for vi och körde bil bla till Medle/Klutmark, Sunnanå, Boviken och Kåge.


Idag så har jag och mamma sett Systrar i Jeans. Tyckte den var bra, har även läst boken. Men det var så länge sedan. Sen så har jag äntligen rensat min garderob. Har haft tänkt göra det i över 1 år. Men har bara aldrig gjort det.



Detta är allt som ska slängas/ge till Myrorna. Kan säga att det vart ganska tomt i min garderob. Har tidigare varit propp full. Har nästan inte fått in ett klädesplagg.



Mamma tog en bild på smothie´s som hon hade gjort, i glaset är en blomma från en av plantaorna vi köpt men den hade gått av. Så mamma la den i ett vatten glas.

Till veckan har vi tänkt fara på semester, men vet inte vart det blir norrut eller söderut?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har varit duktig i helgen ser jag ;-) Hoppas att det blir lite finare väder ute så du får njuta av sommarlovet som är kvar.

Kram Marica

Stina sa...

Mums, vad det där såg gott ut...