söndag 1 augusti 2010

Sommaren...

Tiden har gått fort nu den senaste tiden, har mest jobbat. Många gånger har jag tänkt att jag ska uppdatera, men har då inte orkat eller så har jag glömt bort det.

Men det som har hänt under sommaren, är att jag har jobbat, och sedan var vi en helg till Piteå med husvagnen, under Piteå summer games.

Den senaste veckan har jag jobbat hela veckan förrutom torsdag, och då hade mamma och jag pratat om att fara till Älvsbyn. Men pappa ville inte följa med dit, så vi for istället till Umeå. Och det passade ju bra, för då var även Alva där och spelade fotboll.

Jag har även haft köpt en ny mobil, en Samsung monte, och även nya springskor. Köpte skorna i början av juni, men har inte använt dem något, förrutom i onsdag när jag för första gången var och sprang i år.

Inga kommentarer: