onsdag 16 juni 2010

Jobb

Förra veckan hade jag fyra dagar inskolning på hemtjänsten, och sedan på lördagen frågade dem om jag kunde jobba. Så det var min första dag när jag jobbade själv, och inte följde med någon annan så att man kunde få hjälp om man behövde det.

I måndags hade jag på förmiddagen arbetsteknik, och tisdag var det meningen att jag skulle ha min sista inskolningsdag. Men jag fick jobba istället, för det var många sjuka. Och det gick hyfsat bra förrutom den sista, så jag fick ringa efter hjälp.

Har även idag jobbat några timmar extra, för de flesta/mesta av den ordinarie personalen ville ju självklart fara på vårlunchen som de blir bjudna på. Så meddans dem var där jobbade jag för en.

Imorgon ska jag på en introduktionsdag hela dagen. Spännande att se vad man får lära sig där.

Inga kommentarer: