fredag 22 januari 2010

22 Januari

Idag var jag på morgonen på skolan, och efter att jag hade ätit lunch åkte jag in till vasaplan. Hade ett par minuter över innan vi skulle träffas och fika, var då in på Stadium och kollade på nya tränings t-shirts och linnen. Hittade några som jag gillade men hade svårt att bestämma vilken jag skulle köpa. Bestämde mig för att jag skulle fundera, och gå tillbaka och köpa efter fikat. Men när vi väl kom dit, och innan alla var där, så gick klockan så snabbt. Såg klockan var just efter 15, och bussen jag skulle åka med far kl 15.25 så jag fick skynda mig till bussen. Men det var jätte roligt att träffa alla igen, ( 10 av 14 ), vi hann prata och umgås, och vi bestämde att vi ska träffas nästa onsdag igen och fika, men då blir det att fika på Station.

När jag kom till Skellefteå hade jag en stund över till nästa buss, så jag gick på Stadium här hemma, men de hade inte någon av de tröjorna jag ville ha i rätt storlek. Men jag köpte i alla fall en yoga matta, en väska till mattan och ett svart linne.

Inga kommentarer: