torsdag 21 januari 2010

21 Januari

Idag har jag varit på skolan, och sedan for jag hem med 14 bussen. Åkte med pappa hem från stan, men innan det var jag och kollade på yoga mattor. Eftersom mamma, vickan och jag var igår och tränade yoga, och jag tyckte det var kul och har tänkt fortsätta träna det. Så känner jag att jag måste ha en matta. Vickan hade med sig en sådan, och mamma och jag hade tagit med var sin sittdyna. Men när vi då sitter och väntar på att börja, kom yoga ledaren förbi mig, satt mitt i hennes "gång" till musiken, och frågade om jag ville låna en matta, för hon hade en över. Så jag provade hennes matta på träningen, och det kändes bra.

Imorgon ska jag fara på morgonen på skolan, och sedan kl 13 ska jag träffa min "gamla" klass. Ska bli super roligt att träffas, fast det bara är en vecka sen sist. Vi ska träffas och prata och fika på Smäck.

Inga kommentarer: