måndag 11 januari 2010

11 Januari

I lördags var jag med mamma och pappa till Haparanda. Det blev inte att vi for över gränsen, utan vi var på Ikea där jag köpte en dagbäddssoffa till pappa som vi ska ha inne i tv-rummet. Pappa köpte madrasser till den, och sedan köpte mamma en ny kontorsstol, blev även lite andra små grejer för dem. Sedan var vi tvärt in på skopunkten, stadium och intersport.

Igår, söndag, gjorde jag skolarbeten hela dagen, skrev dokumentation och sydde. Men på kvällen hann jag även med att träna skivstång.

Idag åkte jag till Umeå, för första gången på väldigt länge kändes det som. Var på skolan och fixade inför redovisningen imorgon, och även för utställningen senare i veckan. Innan jag for hem, for jag på Hemflit för att köpa mer garn till min första sjal.

Inga kommentarer: