söndag 27 september 2009

Helgen

I lördag jobbade pappa på dagen, och då hade jag tänkt fara och träna skivstång, eftersom de hade extra pass nu i helgen. Men då ringde min morbror och frågade om mina kusiner kunde komma och vara hos oss eftersom han skulle på bröllop. Så då stannade jag i stället hemma och började skriva dokumentation innan dom kom hit.
När de kom for vi till stan, jag var tvungen att hämta en bok på biblioteket och sedan var vi på kvantum och handlade lite mat till middagen.

När vi kom tillbaka hem packade vi upp maten och sedan planterade vi om pelargonierna som jag har haft sått i sommar i mindre krukor, så att vi rymmer dem i uterummet.

På kvällen såg vi finalen på Kändisdjungeln, sen ville Maja se Mr Bean och efter det såg vi High School Musical 3.

Vaknade vid halv 11 i morse, och sedan när vi skulle äta frukost kom morfar som vanligt och fikade med oss <3

Pappa har även haft några här idag som har kollat på passaten, de bestämde sig för att de ville köpa den. Så förhoppnings viss får vi den såld till nästa helg, när de sa att de skulle komma och hämta den.

Inga kommentarer: