torsdag 3 september 2009

Fjärde dagen

Idag hade vi en kort genomgång av tovning med struktur, där vi fick lite tips vad man kan göra för olika saker. Efter det fick vi själva välja vad vi ville jobba med. Jag började med att nysta upp mitt garn, sedan karda jag lite vit ull som jag sedan gjorde tre olika tovningar med.


De flesta for hem vid lunch tiden och de kom inte tillbaka, vi var endast några stycken som stannade till kl 15.

Eftersom vi idag fick rabattlapparna på Ohlssons tyger bestämmde jag mig för att leta rätt på en buss till Vasaplan, där jag skulle gå och kolla på Ohlssons tyger innan bussen skulle gå hem kl 16.10. Hittade ett flanell tyg som jag köpte, ska ha tyget som baksida till min mysfilt som jag håller på att sy.

När jag kom hem snabb åt jag middag och for sedan på campus för att träna skivstång.

Inga kommentarer: