tisdag 18 augusti 2009

Semestern

På måndagen for vi vidare söderut, till Linköping. Jag for då och hälsade på Oskar, Ida och lillan i deras lägenhet. Blev så att jag sov över hos dem och var även med dom på tisdagen. På kvällen for jag tillbaka till husvagnen.

På onsdag började vi köra hemåt, vi var in på ett NetonNet lagershop och vi stannade och sovde på en camping i Köping.

På torsdagen körde vi vidare, vi stannade på vägen till Hudiksvall i Gävle där var vi var på Mackmyran och på Ikea för att äta. När jag var på toa på Ikea träffade jag en Kågebo. De sista milen mellan Söderhamn och Hudiksvall var nervösa, eftersom pappa inte hade tankat innan Söderhamn. Vi hade endast 5 mil kvar på tankens räknare och det var 5 mil kvar till Hudiksvall och ingen mack där vi kunde stanna och tanka. Men när vi typ endast hade kvar 1 mil på tanken såg vi ett okq8.

På fredagen körde vi ända hem till Kåge, när vi kom och körde genom Kåge stog mina kusiner ute på deras baksida och de stod där med en målflagga.

Inga kommentarer: