tisdag 18 augusti 2009

Helgen

På lördagen for jag på morgonen för att klippa min morbrors gräsmatta, efter det stannade jag och hjälpte till att städa i hans källare. Vart att vi, pappa och jag, var där hela dagen och fixade. På kvällen när vi var klara för dagen bastade pappa, Peder, Alva, Maja och jag.

I söndags gjorde jag inte så mycket. Alva och jag for hem till mig och då spelade vi the Sims 2.

Idag, måndag, började jag med att klippa gräsmattan här hemma. När jag hade klippt klart hade mina kusiner kommit hit, och vi har idag spelat spel på datorn. Vid halv 4 for jag och gick en promenad med Malin innan hon skulle fara till London, och efter att hon kommer hem från London flyttar hon till Sollefteå.
När jag kom hem åt jag middag och sedan for mamma och jag, och kollade på Majas match och sedan på bibblan.

Inga kommentarer: