måndag 3 augusti 2009

Fest

I lördag var jag på fest hos en tjej som heter Sofie, har aldrig träffat henne tidigare. Oskar frågade om jag ville följa med och då sa jag ja, det var mest kågebor som var där. Det var jag, Nils, Oskar, Filip, Samuel, Sofie, Lillan, Lithen och så sofie granne Niklas. Men det var ett trevligt gäng. Vi började med att basta i typ tre timmar till halv 11 och sedan gjorde vi oss klara för att fara på Balzac, när vi kom dit var det nästan ingen där, men så plötsligt var det jätte mycket folk om man jämför med när vi kom. Träffade en del gamla klasskompisar och även andra naturare som man inte har träffat på hela sommaren. Efter att Balzac hade stängt for hem till Sofie igen, för att basta igen. Tycker det var en jätte trevlig kväll och träffa folk som man inte brukar träffa så ofta.

Igår var jag med Malin och hennes familj på Skatan en stund, vi började prata och då fick jag veta att hon kanske ska flytta till Sollefteå och gå skola där i två år. Fick även veta att hon och Emma ska fara till London i mitten av augusti och kommer inte hem förrän i slutet. Som om hon ska flytta kommer jag inte att kunna träffa henne något mer nu innan hon flyttar, om jag inte träffar henne efter att vi har varit iväg med husvagnen och innan hon far till London.

Det känns lite konstigt nu eftersom det är först nu man börjar inse hur många det är som ska flytta hemifrån till andra städer, det känns som det är endast jag själv som ska bo kvar hemma i höst. Typ alla som jag var med i lördags ska flytta, typ förutom Nils och Samuel. Idag far Paula till uppsala, Oskar och Ida far på torsdag till Linköping.

Inga kommentarer: