torsdag 16 juli 2009

Böcker

Har nu haft läst en serie, tre böcker, av Nora Roberts. De heter Solens Diamanter, Pärlor från Månen och Havets Safirer. De handlar om tre syskon som lever i en by på Irland, där de tillsammans driver en pub. Men den handlar även om älvar och furstar Jag tyckte i alla fall att alla tre böckerna var bra.

Igår for pappa och några kompisar till Adolfström för att fiska, de kommer hem igen på lördag. Så mamma och jag är ensamma hemma.

Igår låg jag ute och solade, på kvällen sydde mamma och jag en stund. Idag har jag varit och hjälpt morfar en stund att kratta på 69:an, vart inte så länge eftersom det började regna. När jag kom hem igen for mamma och jag till stan, vi for först på Majkens men hon hade semester stängt så då for vi på willy´s för att handla lite mat.

Sedan nu ikväll har vi inte gjort så mycket.

Inga kommentarer: