lördag 8 december 2007

Det var ett tag sedan

Har nu gått flera dagar/ veckor sedan jag sist skrev här i bloggen. Men har som inte hunnit på senaste tiden. Men jag har i alla fall haft ganska mycket i skolan nu senaste tiden. Och som det ser ut nu dom 2 sista veckorna så har vi 3 prov och säkert så har vi något mera också

Som ni kanske har förstått så har min mamma bloggen Englating, och där har ni kanske sett den sista tiden att hon är med i Bloggswap där dom är en hemlig tomte till varsin person och så ska man lista ut vem som är ens tomte som har köpt deras julklappar.
Men då ville självklart jag också ha paket. Så hittills har jag fått ett fotvård sett, fått en sak varje dag. Ska vissa senare lite bilder.

Men jag har ju skrivit att jag har gjort om i mitt rum (kommer lite bilder senare) så har vi varit och kollat på lite olika TV apparater. Tror jag nu nästan vet vad jag ska köpa.

Igår på vår gympa lektion med klassen hade vi innebandy och den lektion var helt klart den bästa det här året. Men jag hade ju turen att hamna i ett bra lag också.

På kvällen var mamma, pappa och jag och såg när A-laget spelade deras match. Så vi missade första delen av IDOL-finalen. Men vi han i alla fall se när dom presenterade vinnaren. Jag tyckte det var bra att Maria vann. Vad tycker ni?

Ikväll ska jag till Malin, eftersom mamma och pappa ska främmande
Får se vad jag och Malin ska göra, vi hade funderat på om vi skulle kanske baka / laga någon efterrätt. Får berätta sedan vad vi gjorde.

Men nu ska jag ta och gå och duscha.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej min lilla vän!
Hoppas att du hade en underbar kväll tillsammans med Malin. Vi hadet det jätte trevligt med en go 3 rättersmiddag :)

Kram