lördag 17 november 2007

Mycket

Det var ett tag sedan jag har skrivit. Men jag har haft ganska fult upp på senaste tiden. Har bland annat haft kursprov i Fysik. Har även hållet på att fixa i mitt nya rum. Som ännu inte är klart. Har nu bara kvar att flytta min säng nästan.

Även denna helg är jag ensam hemma med pappa. Mamma är i Piteå på en kurs.
Dessutom har min mormor farit bort och igår fyllde hon år. Grattis :)

Idag har vi haft innebandy match och det slutade med förlust.

Nästa helg, den 24 november har vi på vår skola öppet hus. Så vi ska vara på skolan en lördag. Men då får vi istället ledigt måndagen. Det ska bli skönt. För vi ska inte vara mer än max 4 timmar på skolan. Mamma och jag har planerat att vi då ska fara till Ikea i Haparanda.

Men nu ska jag ta och se två filmer jag har spelat in.

Ha det så bra.

Inga kommentarer: