onsdag 24 oktober 2007

Länge sedan

Var väldigt länge sedan jag skrev i min blogg. Mamma har till om med skrivit mer den här månaden än vad jaghar gjort.

Men i alla fall så har jag haft det ganska fullt upp både på vardagen (skola+träning+läxor) och även helgerna. Men nu ska jag skriva lite oftare i fortsättningen.

I veckan har dom Dans-tema på min skola så igår dansade vi på förmiddagen foxtrot. Har varit lite nervös inför dansen. Men jag tyckte det var väldigt roligt att dansa. Förutom när man dansade med vissa killar som inte luktade så gott.

Nästa vecka har jag höstlov/novemberlov. Ska bli väldigt skönt med en veckas ledighet.
Imorgon (torsdag) far mamma bort med två stycken kompisar på en sy kurs i Norge Hon kommer väl inte hem förrän tisdag tror hon. Så jag ska vara ensam hemma med pappa. Men vi har nog det vi ska göra. För det är ju så att vi ska börja fixa i mitt rum. Så i helgen ska jag och pappa tömma rummet, och slippa och spackla. Kanske pappa även hinner måla taket, vi får se.

Men pappa är inte ledig hela nästa vecka utan grundskolan går skola måndag och tisdag så han får jobba då medans jag är ledig.

Kommer med lite före bilder från mitt rum snart.

Ha det så bra.

Inga kommentarer: