söndag 28 oktober 2007

I veckan

I torsdags när jag kom hem började jag bära ut grejor från mitt rum. Sedan när pappa kom hem hjälpte han mig. Vi han nästan bära ut alla saker innan vi åt middag. Sedan bar vi ut det sista innan vi for på innebandy matchen. Som vi vann =) Så allt som fanns kvar i mitt rum när jag skulle lägga mig var min säng och tomma garderober.

På fredagen skulle pappa bort med en kompis på 50-års middag. Men innan dom for kom hans kompis och hjälpte pappa att bära ut min säng och garderoberna.
Efter jag ätit middag kom en Malin och sedan just innan vi skulle fara och kolla på innebandy så kom även Emmy. Ske-å elitlag i damer förlorade matchen mot IKSU med 0-11.
Efter matchen kom Malins kille och hämtade oss.

Igår, lördag så logg jag i sängen och såg film. Senare just innan jag och pappa skulle fara på innebandy match kom morfar förbi en sväng. Matchen var väldigt spännande och det var mycket folk som var och tittade. Tyvärr så förlorade laget vi hejade på.
När vi kom hem började jag och pappa ta ner listorna i mitt rum, ta ut heltäckning mattan och sedan tog jag bort bården.

Idag har jag varit på bl a loppis, Blomsterlandet, EM, Mio, Shape, Rusta m.m.
Pappa har idag slipat väggarna i mitt rum och även måla taket ett varv.

Imorgon ska han köpa spakel och så ska vi kanske om vi hinner måla taket ett varv till.
Imorgon kommer även mamma hem :) Det ska bli väldigt skönt!

Ha det så bra.

Inga kommentarer: