fredag 3 augusti 2007

Syr / Sytt

I veckan har jag sytt, jag har bla sytt klart ett broderi som jag fick av min mamma när jag fyllde år förra året. Ska bara sy en bård runt om den så att det blir som en väggbonad. Sedan har jag även forsatt att sy på väskan som jag började på i början av lovet. Så när den är klar så ska ni få se hur den blev ;)



Annars så jag har jag varit och sprungit två ggr den hära veckan.

Har även läst en bok som jag har haft lånat av M, Gossip girl. Det var en kort ungdomsbok som hon hade fått när hon köpt Vecko Revyn.

Idag har jag klippt gräsmattan här hemma. Senare for jag till mormor och morfar för att hjälpa morfar att bära plattor som han ska lägga vid en av stugorna.


På måndag ska vi fara bort på semester. Först far vi på Nolia i Umeå på måndag sedan får vi se om vi kanske far till dalarna. Kommer att vara bort till ungefär 17 augusti.

Ha en trevlig helg.
Kram

Inga kommentarer: