måndag 30 juli 2007

Nästan klart

I helgen har vi fortsatt att lägga plattor. Men vi har inte gjort allting klart. Annars så i Lördags var vi bort bjudna på middag till min kompis V familj. Det var roligt att få träffa och vara med kompis V för vi har inte varit så mycket med varandra nu på ett tag :)

Sen igår ringde min kompis M och undrade om hon kunde komma och hälsa på mig efter middagen. Självklart gick det bra :)

Har även varit och planterat och rensat bort i mitt grönsaks land. Tog bort all dålig sallad, en sort jag har haft planterat har blivit totalt förstörd så det var bara att slänga allt :(



Detta foto är tagit innan jag planterat mina kryddor.

Men då fick jag av mamma några olika kryddplantor som hon använt till matlagning som hon har haft köpt. Så dom fick planteras ner där jag har tagit bort salladen :)

Vädret har inte varit så bra på senaste tiden. Har regnat på morgonen och sedan tittar solen fram men det är så kalt och blåsigt ute.

Idag har jag inte gjort så mycket, men idag och igår så har jag sett McLeods döttrar och Men in Trees avsnitt.

Har också hunnit kolla lite i nya IKEA katalogen som man kan kolla i på deras hemsida. Men jag tycker det är roligast att se alla saker live :) Hoppas dom har hunnit få in lite nyheter i Sundsvall när vi kör förbi på semestern.

Ha en fortsatt trevlig vecka.

Inga kommentarer: