onsdag 18 juli 2007

Tillbaka

Har nu varit i Piteå med min familj och mina kusiner.
Vi kom hem igår afton, orkade inte sätta mig och blogga.

I fredags for vi upp till Piteå när vi kom dit så fixade vi mest runt husvagnen senare på kvällen var jag, mina kusiner plus en kompis och spelade minigolf.
Det var ganska länge sedan sist jag spelade.
Min kompis vann hon var äldst sen jag, min största kusin (A)och sist min minsta kusin(M). Rankningen vart efter åldern :)




På lördagen kom min mormor och morfar dit, vi barnbarn följde med dom till loppisen Badhusparken i Piteå. Har aldrig tidigare varit där på loppis. Det var väldigt mycket folk där.
Jag tyckte jag såg hon som har bloggen Lantlif, men tänkte att det inte kunde ha varit hon.
Sen idag när jag läste hennes blogg så hade hon skrivit att hon hade varit dära.
Så nu har jag sett för första gången en "Bloggare" live :)
Vi var även och badade i havet :) Var faktiskt riktigt varmt i vattnet.


Här sov vi barn, jag i mitten till vänster kusin A och på höger sida kusin M.
Innan vi somnade på kvällarna så såg vi film :)

På söndagen for min pappa hem och jobbade och vi andra stannade kvar.
Vi var bla och hyrde en trampcykel för fyra personer.
Sen så var det så varmt att vi gick och badade. På söndagen var det kallare i vattnet än på lördagen.

I måndags var vi och badade på Äventyrs badet,sparkcyklade och på kvällen kom mina kusiners föräldrar och hämtade hem barnen.




Det här är vi barns foppa tofflor

Igår så vaknade vi, fikade frukost, packade ihop, for på stan, senare på Husvagnsimport, Bloms möbler och sedan hem :)
När jag kom hem for jag med moppen till mormor och morfar, följde med morfar ut och åkte vatten skoter. Sen på kvällen såg jag TV och slappade.

Inga kommentarer: