fredag 20 juli 2007

Bio

I onsdags så var jag med min kompis M på bio. Vi såg filmen Transformers. Jag tyckte den var faktiskt riktigt bra.
När jag hörde att den handlade om att bilar förvandlas till människor så trodde jag det skulle vara jätter overkligt men det var det inte.
Vi fick även skålar från Isabella Smith som mamma har haft besällt.

När jag kom hem från bio såg jag Leila bakar. Detta program gjorde hon muffins, dom såg väldigt goda ut :)


Igår så var jag och mamma på stan. På jakt efter slikepott och en ballongvisp. Var även och handla mat.
När vi kom hem så började jag baka muffins som jag hade sett Leila baka.
Senare for jag med muffins till mormor och morfar.
När jag kom hem igen så hade även min mamma bakat muffins :) Fast dom skulle hon ha med sig när hon är borta i helgen.


Dom ljusa har jag haft bakat och dom mörka mamma.


Idag har jag först på morgonen varit och klippt gräsmattan hos min morbror.
Sedan så for jag till stan och träffade kompis M. Vi gick runt och kollade i olika affärer.
Jag köpte muffinsformar, ett linne och en läderkedja. Kompis M köpte en deodorant till hennes kille, muffinsformar och en top.


Kort på en del av dagens inköp.

Vi hade först tänkt gå och fika på kafe Victoria, men när vi kom dit upp såg vi att dom hade stängt. Så vi gick och köpte mjukglass på Godisvågen :)
Träffade även kompis V på stan, hon hade just slutat jobbet.

När jag kom hem gick jag till mitt grönsaksland, har tidigare i veckan sett att en av mina salladssorter har fått löss ( små håll i bladen).
Sedan har jag inte haft gjort så mycket mer idag.

Ha en trevlig helg!
Kram

Inga kommentarer: