tisdag 6 september 2011

Sommaren över!

Mitt sommarlov tog slut igår då jag började om skolan igen. Har haft en väldigt bra sommar, då jag har hunnit med mycket kul och även andra saker har hänt. Har mest umgåtts med mina arbetskamrater från jobbet, då vi har festat och hittat på annat roligt tillsammans. Innan skolan började om hann jag fara till Göteborg drygt en vecka och hälsa på hos Johan.

Men som sagt nu har skolan börjat om igen, och den här terminen ska jag läsa auo 1. Så jag har idag och igår försökt skaffa den mesta av litteratur som vi skall läsa nu här i början. Har redan på fredag vårt första seminarium. Kommer bli betydligt annars skolan nu än vad man är vann vid sedan tidigare. Blir spännande och se hur det här går, eller om man kommer sluta plugga till lärare.

Nu när skolan har börjat om så har även träningarna börjat om, har hunnit vara på ett skivstångs pass. Men är nu lite förkyld, så får se vad man hinner testa på mer senare när man börja känna sig bättre.

Inga kommentarer: