måndag 30 maj 2011

30 Maj

Idag har varit en lång dag. Steg upp redan vid halv 5, för att åka till Umeå. Vi skulle träffas vid kl halv 8 för att börja fixa för utställningen vi har haft idag. Vi hann just och pass klart till vi "öppnade" utställningen. 

Sedan kom mamma och pappa vid kl 12, för att se på utställningen. Efter det for vi och åt lunch tillsammans, och sedan var vi och handlade på olika affärer i Umeå.

Jag stannade kvar, för att vi alla i klassen skulle hjälpas åt att plocka ihop och städa vid kl 19.

Nu när jag har kommit hem har jag förberett det sista för redovisningen jag skall ha imorgon. Jag är den andra personen som skall redovisa, och sedan kommer jag att få lyssna på de andras. På onsdag redovisar de sista personerna, och sedan skall klassen gå och äta en avslutnings lunch tillsammans.

Inga kommentarer: