söndag 13 mars 2011

13 Mars

I veckan har jag endast varit två dagar nere i Umeå. Men har däremot haft jobb att göra här hemma istället. Men ialla fall så var pappa ledig i onsdags, så då passade vi på att fara någonstans. Tanken var från början Haparanda, men det blev iställe Luleå. Jag hittade ialla fall ett ipad fodral som jag köpte, men även en film som jag velat ha länge. 


Igår morse när jag vaknade kände jag att jag hade något i högra ögat, har nu fått en vagel. Idag har den blivit större och man känner av den mer i ögat när man blundar. Hoppas bara den inte blir lika varigt som jag hade för något år sedan.

Idag har jag gjort klart en uppgift till förra momentet, Bilden, där vi hade i uppgift att göra en textildagbok istället för att skriva en vanlig dokumentation. Eftersom vi skulle göra en textildagbok så är det inte bara innehållet som bedöms, utan det är även layouten. Så jag har suttit, och klippt och klistrat i helgen. Samtidigt som vi imorgon skall ha ett seminarium om trender, så har även kollat runt på internet om det. För nu har vi i två veckor framåt momentet, Kläder och trender.

Inga kommentarer: