torsdag 6 januari 2011

4, 5 och 6 Januari

Jag har de senaste dagarna jobbat, och skall även jobba resterande dagarna som är kvar av veckan. De är nu många som är sjuk/borta från jobbet så jag var tvungen att jobba den här veckan, fast jag egentligen inte ville.
Jag kände att jag ville bara ta det lugnt den resterande tiden som är kvar av mitt "lov", men även eftersom jag har skoluppgifter som jag skall göra. Men nu har jag istället suttit och gjort dem på kvällarna. Och jag har nu kommenterat klart till alla som jag skulle göra det åt, så nu återstår det att göra klart planeringen och skicka den till min handledare på VFU;n. Men även att börja fundera på vad jag skall skriva i slutdokumentationen av VFUn.

Imorgon jobbar jag förmiddag, och sedan får jag se vad jag hittar på efter jobbet. Vet ialla fall att jag måste fara och köpa en ny almanacka för 2011.

Inga kommentarer: