måndag 20 september 2010

Helgen

I helgen har jag jobbat på hemtjänsten. Det var tre veckor sedan jag jobbade sist, men det gick bra ändå. Och i lördags var mina kusiner här. Igår, söndag, jobbade jag hela dagen, men på lunch for jag hem för att äta och hinna rösta. Efter jobbet for jag och tränade.

Imorse när vi åkte med bussen fick den punka mitt på e4:an. Men det var tur att byske bussen var bakanför oss, så det gick snabbt att byta buss, för annars hade jag inte hunnit med bussen till Umeå.

Idag på skolan har vi haft redovisningar av bildväv, en uppgift som jag inte tyckte gav något att göra, och dessutom vart det tråkigt att göra den. Men i eftermiddag fick vi en introduktion i brickvävnad och grindvävnad. Och det ska bli spännande att prova på, har aldrig gjort det tidigare.

Inga kommentarer: