söndag 12 september 2010

3 veckor kvar

Idag är det tre veckor kvar tills jag fyller 20 år. Och jag kommer att uppdatera med önskelista senare.

Igår var mamma och jag och kollade på olika möbelaffärer, och sedan for vi och fikade på Ainas. Det var väldigt gott fika, vi fikade makaroner, gräddtårta, och en banan biskvi. Den jag gillade mest är banan biskvin som var väldigt god, men det andra var även det gott.

Imorgon har vi på förmiddagen redovisning/ sammanfattning på skolan, och efter lunch ska vi städa i klassrummet. På tisdag har vi självstudier, så då ska jag stanna hemma och läsa/ skriva det som behövs göra. Och sen på onsdag är det studentsportardag (ledig),  då får alla som vill prova på att träna på Iksu. Men då stannar jag även då hemma, så det blir en skön vecka i veckan.

Inga kommentarer: