torsdag 5 augusti 2010

Sista dagen..

Idag var sista dagen på jobbet, det känns både bra och dåligt att sluta jobba. Det ska bli skönt att bli lite mer ledig, men samtidigt har det varit skönt och roligt att jobba. Tycker att de här 8 veckorna jag jobbat ,har gått jätte fort, känns som jag bara har jobbat 2. Men jag hoppas att jag får jobba extra sedan. För man kommer att sakna jobbet, och att få träffa och gå till vissa vårdtagare. Och även sakna vissa personer som man har jobbat med i sommar.

Ikväll har mamma och jag varit och sett på Alvas fotbolls match, de spelade mot Morön.

Torsdagar är lika med TV-kväll, för alla program som jag vill se går på torsdagar, resten av veckan ser jag inget på TVn. Ikväll är/ har det varit:

Parenthood kl 20 (tv3)
Sommar med Ernst kl 20 (tv4)
Himmelblå kl 21 (svt1)
Extrema samlare kl 22 ( tv3)
Undercover boss kl 22.15 (svt1)

Inga kommentarer: