fredag 29 januari 2010

29 Januari

Har haft fullt upp i veckan. Förra söndag vart det att jag följde med mamma och sydde. På kvällen var vi och tränade både core och skivstång.

I måndag var jag i skolan, och när jag kom hem var mina kusiner här. På kvällen satt jag och sydde klart hjärtana.

I tisdags hade vi på eftermiddagen redovisningar, så jag kom hem vid halv 7, och efter jag hade ätit middagen, satt jag vid datorn.

I onsdags började vi med ett nytt avsnitt i skolan, ull och garn, så vi hade först genomgång och sedan fick vi börja jobba lite grann. På eftermiddagen var jag och fikade med min klass, hann tyvärr inte vara med hela tiden, eftersom jag ville hinna hem till yoga, och dessutom snöade och blåste det jätte mycket ute.
Efter jag hade kommit hem, och det gick inte att se på tv:en, för alla kanaler hade dålig bild, satt jag vid datorn och såg Sjunde himlen avsnitt, och medan jag såg dem virkade jag klart mormors sjal.

Igår, torsdag, hade vi självstudier. Så jag valde att stanna hemma, mamma och jag skulle fara tvärt på stan, men då ringde mormor just när vi skulle fara, så vi var hos henne i en och halv timme, och sedan kunde vi fara till stan. På kvällen var vi och tränade skivstång.

Idag började dagen med att vi var tvungen att byta buss vid ica imorse, tog lite tid, och jag har inte så mycket tid över innan min buss går från stan till Umeå. Och självklart vart vi försenade till stan så jag missade den, men nästa gick kl 7, men då kommer man fram mycket senare. Så jag kom 25 minuter för sent till skolan. Men tur vi hade Anna idag, och dessutom färgning som jag redan har gjort tidigare. Så jag missade bara genomgången på det.
Har även varit och tränat yoga idag, och efter det blev det middag och Let´s Dance.

Inga kommentarer: