onsdag 28 oktober 2009

Allmänt

Förra veckan var det fullt upp. Hade sista arbetsområdet som vi avslutade i onsdags.
Kommer nu sedan att arbeta första i grupper fyra veckor framåt, och efter det ska vi jobba individuellt med en fördjupningsuppgift fram till kursen slutar.

I torsdags hade vi en självstudiedag, vi skulle skriva vår dokumentation, så jag var hemma. Jag var på morgonen och fikade med Paula på Waynes, hon var hemma från Uppsala, efter det gick jag och klippte mig. När jag kom hem började jag sy ihop toppen på min mysfilt. Sydde även nästan hela fredagen, och på kvällen hade jag sytt ihop den klart. Så nu är det endast vadd jag ska köpa och sedan kan jag sy ihop den klart.

I lördags var jag på campus för att skriva högskoleprovet, det gick så där på provet, det var ganska svårt, och man visste inte exakt hur mycket tid man kunde lägga på vissa uppgifter. Men jag har tänkt att göra om det till våren igen.

I söndags var vi och hjälpte min morbror att packa upp, eftersom han nu har flyttat till Bjässviken. Vi åt sedan middag hos mormor, pappas fisk bjöd hon på.

I måndags var jag på skolan, vi hade information om den nya gruppuppgiften vi ska börja med, vi delade även in oss i olika grupper. Jag kommer att arbeta med Linnea, Elsa och Sara S.

Igår, tisdag, hade vår grupp en träff med vår handledare, och efter det stannade vi och pratade lite grann och sedan åkte jag med bussen hem. När jag kom in till stan hade mamma och Maja väntat på mig, så jag åkte med dem hem. När vi just kom hem, kom även Alva och Nora hit.

Idag har jag varit hem, började känna att jag hade ont i halsen och kroppen igår, och i morse orkade jag inte fara till skolan.

Inga kommentarer: