söndag 13 september 2009

Onsdag, torsdag och fredag


I onsdags och torsdags hade vi självstudier hela dagarna, men jag var ner till Umeå båda dagarna för att jobba och hinna klart alla uppgifter till på fredagen. För på fredagen hade vi en sammanfattning på de här två veckorna och avslutning på det här arbetsområdet, och efter det städade vi klassrummet, eftersom vi ska vara i ett annat på måndag när vi börjar med Tyg och Färg.


Jag hade sällskap på bussen på onsdag, torsdag och fredagen på morgon bussen, eftersom även mamma hade skola i Umeå de här tre dagarna. På fredagen satt jag kvar på skolan efter att jag slutat, eftersom mamma och jag skulle gå på stan i Umeå tillsammans. Och eftersom jag slutade tidigare än henne, jag tolv och hon tre, så gick jag runt på Umeå Universitet och kollade vad som fanns i de andra byggnadera och hur man hittar dit.

Inga kommentarer: