måndag 24 augusti 2009

Köpt

I fredags var mamma och jag på stan, jag köpte ett garn som jag ska virka pulsvärmare av. Vi var även och kollade på olika affärer om några lådor som mamma ska ha i sin nya hylla.
I lördags var vi och kollade på olika tv-apparater, jag hade tänkt köpa en då ,men de hade inte hemma någon som jag ville köpa. Vi for då på onoff, "mamma" köpte då en ny dvd/video i ett. Jag köpte en ny almanacka på ica maxi, tycker det är coolt att det står 0910 på dem nu som man köper.


I söndag satt jag och broderade, hann göra det gröna på två block.

Idag har jag varit och klippt gräsmattan hos Peder, när jag kom hem så var mamma ute och torkade fönster. Så jag passade på att kasta gamla blommor, plantera om andra blommor, klippa bort lupinerna, rensa och kasta i trädgårdslandet.

Inga kommentarer: