söndag 26 juli 2009

Helgen

I fredags var vi hos Wahlbergs och åt jätte god mat. Vi, vickan och jag, for även en sväng till Piteå efter vi hade ätit middag för att hennes bror hade glömt PDOL-biljetten hemma. Men det var trevligt med en biltur till Piteå i alla fall. Sedan ringde Malin och frågade om jag kunde skjutsa hon och hennes kompisar till stan och det gick bra. Tillslut fick vi efter att ha kört klart överallt en efterrätt som var JÄTTEgod.

På lördagen hade vi en slappardag, jag städade lite grann på mitt rum och vid kl 22 for vi till stugan för att hälsa på min morfar´s syster och hennes man som var där för att hälsa på. Morfar´s syster och hennes familj bor nämligen i Stockholm så vi träffar inte dem så ofta, senast vi träffade dem var för 5 år sedan.
Fick en försenad studentpresent av dem, en jätte fin skål som kommer från Öland.


Idag har vi också haft en slappardag, typ endast suttit vi datorn eller tv.

Inga kommentarer: