tisdag 24 februari 2009

Återfunnen

I lördags när vi var på campus, innebandy dagen, hade jag med mig en påse där jag hade mat i. Eftersom den inte var full la mamma ner sina vantar och halsduk i den, och så till mig :
- Går det bra om jag lämna den här ( vid seket). Ja svarade jag då.

Efter att vi hade kommit hem på kvällen kom vi på att ingen av oss tog påsen, för jag trodde mamma skulle ta den.
På söndagen for pappa och jag för att kolla om den var kvar men då var det låst, sedan när jag igår var med mamma på skeribi skulle jag också kolla om den fanns kvar men det var även nu låst. Så igår på kvällen när vi hade träning på campus kollade jag om påsen, först hittade jag den inte men sedan när jag kollade i ett av omklädningsrummen och där fanns den. Glad för det annars var jag tvungen att köpa nya hanskar åt mamma och ett par bestick.

Idag när jag kollade på Aftonbladet står det att Kronprinsessan Victoria har förlovat sig. Får se sedan om det verkligen är sant.

Nu ska mamma och jag fara till min morbror och fika en semla var, han bjuder på det idag eftersom han fyller år. Grattis! Nästa år fyller du 40 år.

Inga kommentarer: