söndag 25 januari 2009

Match ledigt

I helgen har jag inte haft någon innebandy match. Utan i helgen har vi haft nattfrämmande av mammas kompis Stinas familj, som sovde hos oss från lördag till söndag. Och jag skjutsade även min morbror och hans kompisar till stan igår kväll.

Idag vaknade vi relativt tidigt för att vara helg. Vi fikade frukost vid kl 9, annars fikar vi vid halv 11, 11. Pappa och jag har idag varit och sett på damernas match, som de förlorade. Annars har jag legat och sett serier i helgen.

Jo, pappa har sagt i veckan att jag måste köpa en dator innan den 21 februari, för då ska han ha tillbaka sin. Har länge haft tänkt köpa en TV, men har kommit fram till att en egen dator skulle jag använda mer än vad jag använder TV. Var på väg att köpa en under jullovet men jag har så svårt att välja vad jag ska köpa för något.

Inga kommentarer: