tisdag 16 december 2008

Less

Idag hade vi sista religionslektion, våran lärare gav oss ledigt från den lektionen vi egentligen skulle ha haft på torsdag. Det vi gjorde idag var att lyssna på de som hade kvar att redovisa och sedan skriva en utvärdering, för att till sist få veta våra betyg. Jag fick VG i kursen.

Sedan fick vi på svenskan veta vad vi fick för resultat och betyg på de nationella provet och muntliga delen vi hade i början av november.

Har nu hela kvällen suttit och pluggat, räknat matte, sedan jag har kommit hem från skolan. Plus att jag har räknat på skolan när vi hade fysik, och på matte lektionen idag. Längtar bara tills imorgon när man har gjort provet.

Tror att jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll för en gångs skull, så att jag inte är så trött imorgon bitti. Plus att jag tror jag verkligen behöver mycket sömn, har blivit så att jag har sovit lite under veckan när jag har skola. ( Gått och lagt mig vid halv 12-12 på kvällarna).

Inga kommentarer: