torsdag 11 september 2008

Melodifestivalen 2009

Idag har vi fått veta att den 14 Februari 2009 kommer Melodifestivalen 2009 ha en av deltävlingarna i Skellefteå Kraft Arena.

Efter att jag hade slutat skolan idag kl 13 for jag på körskolan för att prova göra en av faserna på deras datorer. Jag gjorde en av testerna 2 gånger men ingen av dem blev godkända men nu i helgen ska jag läsa och kolla igenom teori boken och göra ett nytt försök nästa vecka.


Men idag har jag även hunnit vara på en körlektion där vi tränade bakning runt hörn, vända i korsning och parkering. Nästa gång blir nu på tisdag och då ska även pappa följa med och åka för första gången. Då ska vi träna på fickparkering och lite andra saker.


Imorgon börjar jag skolan kl 13.35 och då har vi en gympa lektion och efter den har vi historia och sedan slutar vi kl 16. Varför vi börjar så sent är för att vi inte har någon labb imorgon.

Inga kommentarer: