torsdag 10 juli 2008

Böcker / Filmer

Igår läste jag ut en bok av Danielle Steel , Blixt från klar himmel, som jag tyckte var vädigt bra.

Har även hunnit läsa Tusen strålande solar av Khaled Hosseini.



Har läst att alla tycker att den är så bra.
Men jag själv tyckte inte alls den var så bra som alla säger. Utan jag tyckte den var seg att läsa, men jag läst hela boken i alla fall.
Denna typ av bok är inget som jag i vanliga fall brukar läsa men det var roligt att få läsa en bok som var från en helt annan kultur än de som jag i vanliga fall brukar läsa.

Annars så har jag läst flera andra böcker av Danielle Steel i sommar t.ex. Bröllopet och Löftet.

Har även hunnit se flera bra filmer också t.ex. P.S I love you , The Jane Austen book Club och Flicka - Den bruna mustangen.


Ska nu börja läsa Bitterljuvt av Danielle Steel.

Inga kommentarer: