onsdag 26 december 2007

Julen är över

Nu är julen över för i år. Jag är i år väldigt nöjd med alla mina julklappar.
Allt jag har fått (nästan) är från min önskelista. Men självklart har jag inte fått allt som jag önskade mig.



Men jag fick i alla fall en film från en kompis, två presentkort, ett fårskinn till min stol och en glas grej av min mormor och morfar. Av min morbrors familj fick jag ett Thomas sabo armband och av min mamma och pappa fick jag hudvårdsprodukter, två böcker, handduk och ett täcke.
Ser nu att jag glömde glasgrejen på kortet men den får jag då vissa lite senare.
Den rosa boken på bilden läste jag ut igår kväll efter jag hade varit hos mormor. Hade igår legat hela dagen och läst den ända tills jag skulle fara till mormor och morfar.
Även idag har jag legat nästan hela dagen och läst den andra boken i serien Shopaholics. Jag hade tidigare innan jul lånat på biblioteket andra boken eftersom de inte hade den första och då önskade jag mig den första i julklapp. Man vill ju läsa dem i rätt ordning. Så någon dag ska jag och mamma fara på Stadsbibloteket för att se om jag kan även låna den tredje boken i serien.
Har legat i sängen eftersom jag har lite feber och är förkyld.
Imorgon ska mamma och jag far och byta / lämna tillbaka vissa julklappar.
Ha det så bra.

Inga kommentarer: