lördag 22 september 2007

Stan

Idag följde jag med mamma och mormor på stan.
Mormor ville gå med mamma på stan för att kolla om "nya gardiner". Hon vill byta ut de gröna i sovrummet mot lila. Första affären vi gick in på tog mormor och köpte de första lila tyget.
Tur att vi inte behövde fara runt hela stan för att köpa en viss lila färg på gardin. ( Bra val mormor).

Ska bli spännande och se hur det blir. När vi gick mot bilen igen så gick vi en liten omväg.
Först stannade vi på Wedins skor, sedan buketten, Aveny sko, Kappahl och sist var vi och kikade på marknaden på torget.
Mamma köpte fika och jag köpte lingon som jag ska koka sylt på.
Jag funderar på att köpa nya skor, får se om jag köper dom på Wedins.
Mamma köpte även ett par nya skor när vi handlade mat.

Sen jag har kommit hem har jag broderat lite, klippt gräsmattan och suttit vid datorn.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, se på Svensson Svensson.

Inga kommentarer: