tisdag 24 juli 2007

Läst

I förrgår (söndag) började jag läsa en ny bok Fångad i Tiden av Nora Roberts. Det var en pocket bok och texten var väldigt stor så den läste jag ganska fort klart. Så nu igår började jag läsa en fristående fortsättning,En annan värld. Tyckter den verkar också väldigt bra men jag har bara läst en bit från början. Men det är nog bäst att man läser dom i ordning då fattar man allt mycket bättre ;)

Idag har jag varit med mormor och morfar till Bjuröklubb. Där var det väldigt vackert. Synd bara att jag glömde kameran hemma, annars har jag vissat lite bilder. På vägen hem så besökte vi Larssons Krukmakeri , han hade väldigt mycket fina saker.
Vi stannade även och fikade vid Café Nostalgi. Sedan körde vi mot Bureå och där stannade vi och kollade på lite olika affärer. Sedan så for vi hemåt.

Ha en fortsatt trevlig dag.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar ha haft en trevlig dag :) Hoppas att vi kan åka dit tillsammans någon gång också..

kram