måndag 11 juni 2007

Ny start

Nu har jag tänkt göra ett nytt försök med att skriva i bloggen.
Hade tänlt mig en inlägg per dag nu under lovet.
Förra tisdagen den 5 juni hade vi skolavslutning. På nationaldagen fixade jag och pappa en planterings låda för mina saker grönsaker jag ska så(morötter & sallad)


På torsdagen sov jag till kl 12. Senare for jag och min mamma till stan.
I fredags så klippte jag mig på morgonen senare gick jag på stan. Mormor ringde efter lunchen och frågade om jag ville följa med och köpa blommmor. Det gjorde jag, sedan följde jag även med henne hem och hjälpte henne plantera dom.
I lördags så for min mamma bort, pappa och morfar skulle fortsätta att bygga på altanen.Jag såg när dom byggde och plockade även maskroser från gräsmattan.
Igår så följde jag med mormor & morfar på loppis men det var inte så många dära. Så vi for senare på Ainas & köpte glass =) Sen på kvällen var jag med en kompis.

Inga kommentarer: