lördag 30 juni 2007

Läser

en ny bok, Fågelbovägen 32. Jag har även börjat lyssna på en ljudbok, Änglar. Har ni läst någon av om dom böckerna?
Har inte varit något bra väder alls i veckan. Har regnat och regnat!! Men när man då äntligen såg solen komma fram och började fundera på om man skulle gå ut och klippa gräsmattan så har det lika snabbt börjat regna igen.
Igår så var jag och mamma och sjutsade mormor och morfar till flyget.
Idag har jag bara tagit det lungt suttit framför datorn och läst och kollat olika bloggar. Har även hittat många nya bloggar =)
Nu till veckan så har jag mina sista jobb vecka =) Men då undrar jag om ni har några bra tips på bäcker?

1 kommentar:

Stina sa...

Hej, vännen! Vad snäll du är. :-)

Jo, jag säljer hjärtan...både till butik och privat. Det blir väl lite dyrare i butiken. Om du är intresserad så hör av dig. Det finns mail på min sida. Kram Stina